1882

Sir Galbani je nastal davnega leta 1882, ko sta oče in sin, Davide in Egidio Galbani, v majhni vasi Ballabio v alpski dolini v Lombardiji odprla mlekarski obrat. Svoj prvi sir sta poimenovala »Robiola«. First Galbani logos

1898

Skupaj s proizvodnjo je rasel tudi uspeh izdelkov Davideja in Egidija Galbanija zunaj italijanskih meja. Njuni siri so prejeli več nagrad na razstavah v Bruslju, Parizu in Münchnu. Številne nagrade so pomagale vzpostaviti in utrditi ugled podjetja ter prispevale k nadaljnjemu širjenju blagovne znamke, ki je izpolnjevala povpraševanje potrošnikov na novih trgih.

1900

1900 Paris Exhibition Jury Awards Nagrade so bile potrditev zgodnjih uspehov in pravih odločitev na poslovni poti v industriji mlečnih izdelkov. Egidio je ob tem dejal: »Dejstvo, da mi je žirija razstave v Parizu leta 1900 (na kateri so sodelovali proizvajalci iz vseh držav) podelila prvo nagrado, je najbolj očiten in neizpodbiten dokaz, da se lahko moje specialitete kosajo s specialitetami iz katere koli druge države.« - Egidio Galbani -  

1906

Creation of Bel Paese cheese Stvaritev sira Bel Paese: vrhunski sir znamke Galbani, ki je pozneje zaslovel kot »kralj sirov«. Egidio je želel ustvariti sir z enakimi značilnostmi, kot jih imajo francoski siri, z nežno aromo in slastnim okusom. Bel Paese je edinstven zaradi svojih lastnosti, pa tudi zaradi dejstva, da v nasprotju z večino sirov ni neposredno povezan z nobeno specifično geografsko regijo: Egidiu je uspelo ustvariti sodoben izdelek, ki je bil domač vsakomur.  

1911

Podjetje Galbani je zaprlo svoje prvotne prostore v Cascina Triulza in odprlo nov obrat za predelavo mleka v mestu Melzo. Lokacija ob sodobnem in hitro razvijajočem se železniškem sistemu je omogočala, da so siri zlahka dosegli Milano in celotno lombardsko regijo. Obrat je obsegal glavno halo, območja za sprejem mleka, konjske hleve, skladišče in nekaj hiš (namenjenih družini Galbani in zaposlenim).

1920

Old Galbani Factory Družinsko podjetje Galbani je preživelo prvo svetovno vojno praktično brez posledic, saj je konzorcij zagotavljal proizvodnjo mehkih sirov za oborožene sile in bolnišnice. Po prvi svetovni vojni je Egidio investiral v nove, inovativne hladilne sisteme za tovarno v Melzu. V tem obdobju je posel še naprej cvetel in maja 1920 je bila ustanovljena družba »Société Egidio Galbani«. Podjetje je obljubljalo osredotočenost na »področje mlečnih izdelkov na splošno in njihovih izpeljank«. Novo podjetje so ustanovili brata Egidio in Giuseppe, Giuseppejev sin Giacomo in drugi podjetniki iz regije.

1925

The Giussago Dairy (in the Pavie department) Svojo mlečnopredelovalno dejavnost je začela mlekarna Giussago s sedežem v Pavii blizu Milana. Izdelovala je slavni sir Bel Paese in slastni maskarpone Galbani.

1934

Galbani je imel več kot 1000 zaposlenih, 56 skladišč po Italiji in je nadaljeval svojo širitev na tuje trge s štirimi podružnicami, 32 skladišči in 108 sedeži po vsem svetu.

1936

Galbani je vstopil na trg mesa s prevzemom tovarne delikates Melzo, ki je bila specializirana za proizvodnjo mortadele, kuhane šunke in suhih klobas.

1956

Galbani si je utrl pot v srce vsakega Italijana s svojim slavnim sloganom »Galbani pomeni zaupanje«. Istega leta je bila na trgu predstavljena mocarela Galbani Santa Lucia, ki je postala najpomembnejši izdelek v zgodovini blagovne znamke. Mocarela Santa Lucia, zasnovana leta 1956, se je odlikovala s posebno obliko: spominjala je na podaljšano kroglo, ki je bila v sredini stisnjena, tako da je bila videti kot številka 8; še vedno je bila pakirana v lesene škatle z ledom.  

1961

Galbani History - Milk collect Mleko se je še vedno prevažalo v konvencionalnih posodah, ki so jih dostavljali in zbirali zjutraj in zvečer. Leta 1970 so se povečale količine mleka, pa tudi razdalje, ki jih je prepotovalo.  

1970

The Gorgonzola D.O.P logo V Novari je bil ustanovljen prvi uradni konzorcij za gorgonzolo. Galbani je bilo eno izmed ustanovnih podjetij konzorcija, katerega namen je bil »zaščititi in spremljati proizvodnjo in trg gorgonzole ter uporabo njenega imena«. Obstaja veliko pravil, ki določajo proizvodnjo tega sira, in pomembno jih je spoštovati. V Piemontu in Lombardiji je le nekaj obratov, ki imajo pravico proizvajati slavno gorgonzolo.

2006

Lactalis Group Logo Galbani je zdaj del skupine Lactalis in je že vrsto let najbolj priljubljena blagovna znamka sirov v Italiji: skupina Galbani je vodilno italijansko podjetje na trgu mlečnih izdelkov in eden najpomembnejših proizvajalcev na trgu suhomesnih izdelkov. Prodajamo več kot 300 izdelkov v 50 različnih državah. Blagovna znamka ima bogato zgodovino, se ponaša z nagradami in obilo šarma, da nadaljuje s širjenjem in označuje svojo globalno prisotnost v svetu mlečnih izdelkov.

2012

Galbani praznuje svojo 130. obletnico delovanja.